Vanlige spørsmål (FAQ)

Vanlige spørsmål (FAQ)

OM PRODUKTENE

Produkter mot flått

Bjeffehalsbånd

 

KJØP

Har dere en butikk eller utstilling hvor man kan se produktene?

Har dere en produktkatalog?

Hvordan søker jeg etter og kjøper et produkt fra deres nettsider?

 

BETALING OG SIKKERHET

Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?

Hvor sikker er betalingsmetoden?

 

LEVERANSER

Hvordan leveres produktene?

Hva koster frakten?

 

RETURER

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Hva gjør jeg hvis produktet er skadet ved leveranse?

Hvordan pakker dere produktene for å garantere at de kommer frem i god stand?

Må jeg stå for frakten hvis jeg returnerer et produkt?



OM PRODUKTENE

Flåtthalsbånd
Alle flåtthalsbånd er nøye utvalgt og testet av oss. Halsbåndene er helt ufarlige å bruke.
Produkter mot bjeffing
Vi selger kun nøye utvalgte produkter som vi vet fungerer mot bjeffing. Alle halsbånd oppfyller svenske regler og krav og er helt ufarlige å bruke.

KJØP

Har dere en butikk eller utstilling hvor man kan se bjeffe- og flåtthalsbåndene?
Nei, dessverre har vi ingen butikk eller utstilling hvor man kan se bjeffe- og flåtthalsbåndene før man kjøper dem. Vi selger kun bjeffe- og flåtthalsbånd via vår butikk på nettet. Produktene er godt beskrevet, og bildene viser akkurat de bjeffe- og flåtthalsbåndene vi selger.
Har dere en katalog over deres bjeffe- og flåtthalsbånd?
Nei, vi har ingen katalog ettersom alle våre produkter kan sees på vår nettside. Gjennom å ha alle bjeffe- og flåtthalsbånd på nettsiden, går det raskere med stadig oppdateringer, og det blir enklere å gi korrekt informasjon om hele vårt sortiment.
Hvordan søker jeg etter og kjøper et produkt på deres nettsider?
For å gjøre det så enkelt som mulig har vi laget en nettside der du enkelt og oversiktlig ser alle bjeffe- og flåtthalsbånd. Du kan bruke søkefeltet til å søke med fritekst. Du kan lage en ønskeliste over bjeffe- og flåtthalsbånd og lagre den.
Klikk på det produktet du er interessert i for å få mer detaljert informasjon om det. Oppe til høyre ser du prisen på produktet. Når du klikker på knappen “Legg i handlekurven”, legges det valgte produktet i din handlevogn og dette vises deretter oppe til venstre på nettsiden. Du gjentar samme prosedyre for å legge flere produkter i handlevognen.

Neste steg er å gå til kassen. Dette gjør du ved å klikke på lenken “Til kassen” som du finner under din handlevogn.

Det siste steget er å velge betalingsmetode. Du kan betale med kredittkort, faktura eller ved direkte betaling via nettbank. Klikk på det alternativet du ønsker og følg instruksjonene.

 

 

BETALING OG SIKKERHET

Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?
Vi tilbyr fire ulike betalingsmetoder. Du kan betale med kredittkort, VISA eller MasterCard, betale direkte via din nettbank, med din Payson-konto eller med faktura i samarbeid med Sveawebpay.
Hvor sikker er betalingsmetoden?
Alle transaksjoner på vår nettside er sikre, og vi samarbeider med DIBS og Payson som håndterer alle våre internettbetalinger. Betalingene gjøres over en sikker og kryptert forbindelse, for din sikkerhet og for å beskytte våre kunder mot bedrageri. Alle betalinger kontrolleres også manuelt for din sikkerhet.

 

LEVERANSER

Hvordan leveres produktene?
Bjeffe- og flåtthalsbånd leveres normalt med Posten til nærmeste utleveringssted. Du vil få beskjed om at pakken har kommet per brev eller SMS slik at du kan hente den når det passer deg. Kontakt oss hvis du vil ha leveransen levert på en annen måte.
Hva koster frakten?
Fraktkostnaden blir aldri mer enn 149 svenske kroner. 

RETUR

Hvis jeg ikke liker produktet, kan jeg returnere det?
Ja, du kan returnere produktet hvis du ikke liker det. Det er 14 dagers åpent kjøp på alle våre bjeffe- og flåtthalsbånd.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
For å returnere må du kontakte oss,  ved å sende en e-post til info@fastingshalsband.se og gi beskjed om at du ønsker å foreta en retur. Vi sender da et brev til deg som inneholder et returnummer, fraktsedler og informasjon om hvordan du går frem for å returnere produktet.
Hva gjør jeg hvis produktet er skadet ved leveranse?
Hvis produktet er skadet ved leveranse, må du reklamere skaden til transportøren/utleveringsstedet omgående og informere dem om skaden. Deretter melder du fra til oss per e-post.
Hvordan pakker dere inn bjeffe- og flåtthalsbånd for å garantere at de kommer frem i god stand?
Alle våre bjeffe- og flåtthalsbånd pakkes inn i henhold til instruksjoner fra transportselskapet. Bjeffe- og flåtthalsbånd pakkes inn i emballasje som er spesielt tilpasset for bjeffe- og flåtthalsbånd.
Må jeg stå for frakten hvis jeg returnerer?
Ja, du står for frakten hvis du returnerer. Dette gjelder naturligvis ikke hvis produktet er skadet – da står vi for fraktkostnaden.